IMPACTLAB

Over ons

Het IMPACTLAB is een samenwerking tussen de Universiteit Utrecht, de Universiteit Leiden en de Nationale Wetenschapsagenda (NWA).

Wij doen onderzoek naar het meten van impact in de wetenschapscommunicatie. We onderzoeken welke factoren bijdragen aan de impact van wetenschapscommunicatie én hoe je impact het beste kunt meten. Onze eerste publicatie daarover kun je hier lezen.

Naast ons onderzoek houden we ons ook bezig met het ontwikkelen van praktische tools en instrumenten, die het systematisch meten van impact eenvoudiger maken. Zo hebben we een basisinstrument en toolbox ontwikkeld die je helpen bij het ontwikkelen van jouw eigen impactmeting.

Naast de tools op deze website, kun je ook bij ons terecht voor persoonlijk advies en workshops.

Heb je vragen, opmerkingen of ons advies nodig? Neem dan hier contact met ons op. We horen graag van je!